مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی | ایران‌نوشت
نخستین نمایشگاه ایرانی (فرزند من) برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه ایرانی (فرزند من) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: 29 مرداد 1402

جشنواره فرزند من جدیدترین راهکار خانه خلاق

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه‌ای نخستین جشنواره ایرانی(فرزند‌من) با حضور مدیر مسئول خانه خلاق و نوآوری تم در سرای نوآوری غریب برگزار شد.

مهدی یوسفوندی گفت: جشنواره فرزند من جدیدترین راهکار خانه خلاق برای به سرانجام رساندن اهداف است.

وی با اشاره به اذعام سازی این زنجیره گفت: رسالت اصلی خانه خلاق "تم" تجاری سازی محتوای ایرانی است. ما در ایران هیچ وقت ادغام زنجیره بر مبنای کالای ایرانی برای کودکان نداشتیم. سه ساله که بر این مسئله تمرکز کرده است که جدیدترین خروجی ما جشنواره فرزند من است.

حضور۶۰۰ تولید کننده مختلف و ۱۲ دسته کالایی

مدیر مسئول خانه خلاق با اشاره به حضور۶۰۰ تولید کننده مختلف و ۱۲ دسته کالایی و خدماتی در این جشنواره، از انواع محصولات در این نمایشگاه نام برد و گفت: محصولاتی همچون نشست افزار، اسباب بازی، پوشاک، کوله، جامدادی، اکسسوری، کالای ورزشی، محتوای آموزشی، صنایع دستی و.. از جمله محصولاتی هستند که در این جشنواره قابل خرید است.

وی خرید با هزینه کم و قیمت مناسب را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: هدف دیگر این بود که خانواده‌ها این محصولات را با هزینه کمتر تهیه کنند با ۲۰ درصد کمتر از هزینه بازار در این نمایشگاه برگزار می‌شود.
خانواده‌ها می‌توانند با مبلغ کمتری کالای مورد نیاز خود را با محتوای ایرانی و کیفیت بالا خریداری کنند.
یوسفوندی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: یکی از اهداف ما در جشنواره (فرزند من)، جمع کردن تمام اکوسیستم محصولات و خدمات حوره کودک و نوجوان با محتوای ایرانی زیر یک سقف است. بیش از یک میلیون قلم کالای تولید ایران با محتوای ایرانی که مخصوص ۰ تا ۱۸ سال است را دور هم جمع کردیم.

یوسفوندی هدف بعدی برپایی نمایشگاه را توجه ویژه به محتوای ایرانی و سالم عنوان کرد و گفت: بیش از ۴ هزار تولید کننده ایرانی، که کالای ایرانی با کیفیت تولید می‌کنند شناسایی شدند.

مدیر خانه خلاق با تاکید بر تخفیف ویژه برای موسسه‌های خیریه افزود: برای موسسه‌های خیریه به منظور تامین کالا در مناطق محروم و کم‌برخودار فعالیت میکنند، می‌توانند با تخفیفات این کالا‌ها را به دست کودکان برساند.

یوسفوندی در آخر گفت: کارشناسانی در این جشنواره حضور دارند تا بر اساس سن و نیاز، بازدیدکنندگان را راهنمایی کنند؛ نیت ما فروش بیشتر نیست بلکه فروش هدفمند است.

 مهر
خبرگزاری دانشجو