مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی | ایران‌نوشت
نشست تخصصی بررسی محصولات فرهنگی با تمرکز بر نوشت افزار و الگونمایی آن برای کودک و نوجوان

نشست تخصصی بررسی محصولات فرهنگی با تمرکز بر نوشت افزار و الگونمایی آن برای کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: 6 شهریور 1400

روزهای آخر تابستان برای همه ما یادآور جنب جوش‌های پیش از شروع سال تحصیلی جدید و به پیشواز رفتن ماه مهر است. از نام‌نویسی در مدارس گرفته تا استرس پایان بازی‌ها در کوچه و خرید مایحتاج مدرسه مثل کیف و کفش و به‌ویژه نوشت‌افزار که باعث شلوغی بازار در اواخر تابستان بود.

دو سالی است که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی در کنار افت‌وخیز باقی بخش‌های زندگی هرکدام از ما، دیگر این شور اشتیاق روزهای پایانی تابستان به‌مانند سابق وجود ندارد.

مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی قبل از شیوع کرونا با فرارسیدن روزهای آخر تابستان با برگزاری نمایشگاه ایران نوشت در این و شور و گرمای آخر تابستان نقش به سزایی داشت و محفلی بود برای ارائه‌ی کالای با محتوای بومی و ایرانی به خانواده‌های دغدغه‌مند ایرانی.

در سال جاری و با فرارسیدن ایام منتهی به سال تحصیلی به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه ایران نوشت، مجمع عملیات ویژه‌ی تابستانه را در حال اجرا دارد که یکی از ویژه‌برنامه‌های این عملیات نشست تخصصی بررسی محصولات فرهنگی با حضور متخصصین و فعالین حوزه‌ی کالاهای فرهنگی و نوشت‌افزار است.

این نشست با حضور اساتید مطرح دانشگاهی دکتر نادر جعفری، دکتر محمدمهدی ایزدخواه و همچنین محمد یقینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی برگزار خواهد شد و مهمانان به ارائه مطالب حول کالای فرهنگی و با تمرکز بر نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و نقش الگونمائی آن برای کودک و نوجوان به ایراد بحث خواهند پرداخت.

محل برگزاری این نشست: میدان انقلاب، خیابان۱۲فروردین، فروشگاه کتاب شهر نوجوان

یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۱۶

دیدگاه‌های شما: