حلوائیان: با ۱۱ برند به نمایشگاه نوشت‌افزار می‌آییم

به گزارش ایران‌نوشت به نقل از خبرگزاری فارس، محمدحسن حلوائیان مدیر شرکت نوشت‌افزار «بچه‌های آسمانی» اظهار کرد: برای دریافت کاغذ با ارز دولتی بارها و بارها تقاضا دادیم و نامه‌نگاری با وزارت ارشاد هم داشتیم. مجموعه ایران نوشت به ارشاد نامه نوشت، اما پاسخی دریافت نکرد، بنابراین تمام کاغذ مورد نیاز را از بازار خریداری کردیم.

وی درباره سال تحصیلی جدید و حضور پرقدرت در نمایشگاه نوشت افزار گفت: امسال پرقدرت‌تر از سال‌های گذشته در نمایشگاه شرکت می‌کنیم، چرا که تلاش کردیم تولیدات به‌روز‌تری داشته باشیم. از سوی دیگر به حوزه سیسمونی ایرانی نیز وارد شدیم و برای نخستین بار کاراکترسازی کردیم.

حلوائیان تصریح کرد: انواع نوشت افزار را با ۱۱ برند در نمایشگاه ارائه می‌دهیم، دفاتر پارچه‌ای، دفاتر با تصویرگری جدید، دفاتری با تصاویر شهدای مدافع حرم و… به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی درباره افزایش قیمت‌ها توضیح داد: کاغذ در سال جاری ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است، اما حدود ۲۰۰ درصد بر اساس سخنان رئیس اتحادیه نوشت افزار قیمت‌ها افزایش یافته است.

حلوائیان در بخش دیگری به افزایش تولیدات شرکت خود اشاره کرد و با بیان اینکه تولیدات ما در سال جاری بیشتر شده بیان داشت: امسال واردات دفاتر کاغذی از بازار خارج یا کالای قاچاق در حوزه دفتر را نداریم چرا که با دلار کنونی این امر شدنی نیست، از این رو در حوزه دفتر نگاه‌ها بیشتر به داخل خواهد بود.

وی تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه ۱۰۰ تولیدکننده، جدیدترین محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. هفتمین دوره نمایشگاه «ایران‌نوشت» با هدف عرضه طرح‌های ایرانی اسلامی و حمایت از تولیدکنندگان در این حوزه از روز ۱۴ تا ۲۵ مردادماه در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

حلوائیان درباره فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: شرکت ما از سال ۱۳۹۰ کار خود را به صورت حرفه‌ای درحوزه جنگ نرم شروع کرد. اولویت اصلی این مجموعه با در نظرگرفتن دغدغه‌های مقام معظم رهبری و با اولویت مقابله با جنگ نرم و تولید داخلی با محوریت اقتصاد مقاومتی است. به اعتقاد ما هر کشوری محصولات خود را باید با محوریت فرهنگ و دین خود و با محوریت تولید داخلی بر پایه شکوفایی اقتصاد جامعه داشته باشد. در مرحله دوم به دلیل احساس کمبود کاراکتر در ایران، مجموعه‌هایی با نام‌های بچه‌های آسمانی و ستایش و سبحان طراحی شد. این مجموعه با تلاش و همت مضاعف و با مشاوره از اساتید بزرگ خانواده ایرانی اسلامی را طراحی کرد و به عرصه ظهور رساند که بتواند محصولات جامع و کاراکتر محوری را از آن استخراج کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *